I wish, I wish…

Opšta pomama oko „velikog Majanskog proročanstva“ i današnjem smaku sveta… Da ne ulazim u celu problematiku, moć poruka ovog drevnog naroda i u to ko u šta veruje, zaključila bih da vlada poprilično velika ujdurma za jedan divan običan decembarski dan!

 

Da li zbog simbolike, ili se jednostavno danas tako osećam, došao je čas da se svedu računi ove 2012-e godine i pripremi lista želja za godinu pred nama 🙂

 

Zatvaram oči i razmišljam o događajima u protekloj godini… Oh, kakav roller coaster! Još jednom se potvrđuje nepisano pravilo mog života – kad se ne dešava ništa onda se baš ne dešava ništa, ali zato kad je žurka onda je baš žurka ! Hvala Bogu pa je ulavnom žurka! 😀 E ovo je upravo bila takva godina!

 

Najveći utisak – mi zaista kreiramo sopstvenu stvarnost! Sve što poseješ, to ćeš požnjeti tj. sve što u mislima stvaramo doći će u našu realnost…

 

Koliko sam učila i radila na sebi u proteklom periodu, koliko sam želela da mi se ukaže prilika da naučim da se molim, da želje vizualizujem i pretvaram u akciju, snove u realnost… toliko sam imala prilike da iskusim i osetim snagu ovih načela u prethodnom periodu. Bila je ovo godina velikih odluka i promena. Godina najvećih radosti! Godina najlepšeg trenutka u mom životu – kada je na svet došao moj mali anđeo! Ništa čoveka ne može toliko promeniti i oplemeniti kao stvaranje novog života. Rađa se jedna velika odgovornost, ljubav i neopisiva radost u svakom trenutku! Sada sam sigurna da je jedan moj veliki cilj ostvaren – radost i osmeh u svakom danu! Velike pozitivne stvari su se desile, moje želje i snovi su se ostvarivali jedan po jedan u nizu, kao da se zakotrljao točak pozitivnih promena i sve je ličilo na jednu veliku bajku.

 

Onda je došao jedan veliki udarac, veliko razočaranje i velika pouka! Stalno sam se pitala, zašto uvek moram da osetim osvešćenje kada je najlepše? Mnogo se pitanja motalo po mojoj glavi, ali sam sigrna da, za sada, postoji nekoliko dovoljno dobrih razloga zašto se neke stvari dese… one koje nas osveste… Meni je konkretno ovo iskustvo donelo saznanje da mi svojim mislima privlačimo apsolutno sve – i dobro i loše! Sve naše najlepše želje i snovi, ali i strahovi i nesigurnosti mogu postati java! Jedna veeeelika lekcija! Hvala Bogu i na tome! Pored toga spoznala sam snagu praštanja, otkrila neke nove dubine u sebi, još jednom potvrdila sebi da imam veliko srce i da je moj optimizam moje veliko oružje! „Što me ne ubije to me jača“. Nikada do sada nisam osetila snagu ove rečenice. Iskreno, više bih volela da je nisam spoznala na način na koji jesam, ali možda je upravo u tome i fazon… Ustani i nastavi kada si najteže pogođen! Pretvori poraz u pobedu! Rasti sa svojim greškama i sa osmehom na licu! Oooh kakva godina… pri samom razmišljanju mi zaigra srce i pokrene se lavina osećanja!

 

Mogla bih satima da nabrajam ostvarene želje i snove u ovoj godini i to je taaaako dobar osećaj! Veliki deo ciljeva je ostavren, naučila sam veoma važne lekcije, napunila baterije, povratila snagu i veru u sebe kada je bilo najteže, širila horizonte, pomerala granice svojih uverenja, pronašla mir i spokoj, smejala se, plakala, radovala, družila, volela, bila voljena… spisak se nastavlja sa velikim osmehom na licu i još većom zahvalnošću  na svim ovim blagoslovima 🙂

 

Sada odoh da pišem listu želja i za narednu godinu, da postavim ciljeve, oteram strahove i negativne misli, pronađem pozitivnu frekvenciju i da se sa ljubavlju i mirom u srcu radujem njihovom ostvarenju u 2013-oj godini! Pssst…pazi šta želiš – sigurno će ti se ostvariti! 😉

dream big

 

 

Ostavite komentar